Followers

Sunday 12 October 2008

autumn in my heart



memang x leh dinafikan drama ni memang drama jiwang yang PALING JIWANG pernah aku tengok sepanjang hidup aku setakat nih.. stat kenal drama ni waktu aku kat skola teknik dlu, sempat curi2 tengok ngan member waktu petang kat kantin.. tu pon tengok skip2 episod dia so x paham sangat jalan citer, pastu watak pompuan yang main citer ni plak memang CUN giler, tu yang wat kalo miss satu episod memang frust giler.. haha, anyway setelah abis layan 16 episod lengkap drama nih, boleh la aku wat rumusan yang drama ni memang kaw2, lagi FEELING daripada winter sonata.. cakap pasal winter sonata, watak utama laki kedua2 drama nih ntah la kebetulan ke ape tapi name seakan2 same.. Jun-Sang ngan Joon-Suh.. musykil aku, tapi drama ni lagi banyak babak2 feeling coz dalam satu episod tu nak dekat 10x air mata jatuh (bukan aku, tapi watak dalam drama nih ler..) sadis gak sebab kesudahan nyer dua2 meninggal gak, cam romeo n juliet plak citer nih.. haha, citer jiwang kalo penamat dia xde yang meninggal memang susah nak meletop kot, dah x main dah happy ending.. =)

memang benar la kate orang, "kalo kita betol2 sayang kan seseorang tuh, lepaskan laa~" ..

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Arsenal FC