Followers

Wednesday 22 October 2008

GO GUNNERS!!





yatta~ Arsenal menang lagi.. nak citer pasal Arsenal, kelab faveret aku dalam EPL, aku ni sebenarnye ade kelab faveret ntk semua liga kat eropah.. kalo la liga, aku minat Real Madrid, kalo bundesliga plak aku minat Bayern Munchen, kalo liga itali aku minat AC Milan.. kalo tanye liga tempatan mestilah aku sokong skuad merah kuning Selangor, tapi aku kurang amik tau sangat pasal bola sepak tempatan, ape yang kluar kat surat khabar tu la yang aku tau.. dengar citer budak skola rendah aku, Muhd Fitri Shazwan skang dah jadi pemain rasmi skuad Selangor.. hmm, tapi ape2 pon nak citer pasal Arsenal gak.. haha, aku ni masa kecik2 dlu x layan sangat bola, world cup 98 pon x tengok langsung.. waktu tu kenal kelab Man U jer sebab abang aku minat gile David Beckham.. Aku stat minat Arsenal pon sebab waktu masuk form 2, member2 dok citer pasal EPL and kelab faveret diorang pon Arsenal.. memasing ada pemain faveret dalam team Arsenal.. so dari situ baru aku stat kenal Arsenal dan tanam minat pada sukan bola sepak.. seronok giler bile dah ade pasukan kegemaran ni sebenar nyer.. bila masuk teknik dlu, masing2 ade kelab kegemaran, so bila ade match, meriah giler.. kalo kalah jer mula la stat maki sane sini.. ade jer yang x kene.. haha, yang lawak nyer dalam family aku, selain abang sulung aku (dia minat Man U), sumer termasuk bapak aku pon minat Arsenal.. ape yang seronok sangat pasal Arsenal nih? hmm, memang x dapat dinafikan, dalam banyak2 pasukan dalam EPL, yang paling syok skali tengok gameplay arsenal.. sampaikan FAM pon nak mintak tunjur ajar Arsenal dalam strategi gameplay tau.. pastu, yang best tentang Arsenal ni ialah diorang banyak pemain muda.. manager Arsene Wenger ( nama pon dah nak dekat sama ngan nama kelab.. ak ak ak ) ni memang terkenal bab2 nak train pemain muda, antara yang famous giler hasil didikan Arsene ialah Nicolas Anelka, Thierry Henry, Cesc Fabregas dan Theo Walcott.. banyak gak point2 menarik tentang Arsenal nih tapi yang paling best tentang kelab nih ialah, dalam banyak2 team dalam EPL, Arsenal merupakan team yang paling ramai PEMAIN ISLAM.. antara pemain islam dalam kelab Arsenal ialah
1) Samir Nasri
2) Kolo Toure
3) Alou Diaby
4) Robin Van Persie
5) Bacary Sagna
6) Nacer Barazite
7) Abu Agogo

dan ramai lagi.. huhu, ape2 pon GO GUNNERS..huhu

buat peminat Arsenal FC, jom join forum nih : http://arsenalfc.com.my/portal.php

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Arsenal FC