Followers

Thursday 9 October 2008

winning eleven 2009


akhirnya.. game yang paling ku tunggu2 akan tiba pada hari lahir ku 27hb november.. memang hari yang istimewa, hahaha.. walaupon ak dah terbeli winning 2008 ntk ps3 gak semalam tapi nak tak nak game ni memang wajib di main oleh sumer peminat siri WE (winning eleven) terutama aku.. haha, nak citer pasal sejarah camne ak leh kenal WE ni memang kelakar skit.. dlu waktu form 1 aku suka gi umah member main PS, kebetulan waktu tuh game WE memang tengah hangat.. waktu memula main ak memang x suka sangat gameplay WE sebab cam susah jer.. dah la nak rembat pon ade power, kalo tertekan lama skit bola melambung naik.. tensen giler aku waktu tuh, sebab dah biasa ngan gameplay FIFA yang kacang sangat.. haha, tapi bila dah selalu sangat main, lama2 dah terbiasa plak ngan gameplay WE.. secara x diduga, aku dok fokus game WE jer.. kat komputer pon ak dok main game WE.. daripada mode beginner sampai ke peringkat super hard, game ni memang best giler.. kalo nak dibanding ngan FIFA, memang game ni 10x lagi best.. slack pada grafik jer, tapi overall aku rase game paling best bagi genre bola sepak.. hidop WE!!! sesiapa yang ade ps3 tuh, booking la dlu game ni.. nanti kite lawan online jom.. hahaha

http://www.konami.jp/products/we2009_ps3/

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
Arsenal FC